16 Eylül 2016 Cuma

Ucubenin Güncesi



Eskiden neden var olduğuma dair bazı cevaplar verebilirdim.
Cevaplarım tükendi artık.
Ben tükendim artık.

Aynaya baktığımda kocaman bir boşluk görüyorum.
Yalnız, sevimsiz bir boşluk.
Bir U-C-U-B-E.

Uzun zaman önce yolumu kaybettim.
Bulmaya da çalışmadım o zamanlar. Şuan ise yolumu bulmaya çalışırken daha çok kayboldum.

Yalnızlık nefesimin her zerresinde artık.
Bedenim yalnızlığımın yakıcılığı karşısında hissizleşti.
Kalbimin attığını dahi hissetmeden geçen günlerin anlamsızlığı ve sevgisizliği,
Tüm benliğime meftun olmuş bir çaresizlik.

Sadece acıyorum kendime.
Hiçliğime.
Hiçliğe dahi sahip olamayan hiçsizliğime.

Beni kim sever?
Niye sever?
Kocaman bir hiç dahi değilim
Sadece bir ucubenın güncesiyim.



2 yorum:

  1. Uzun zamanlar yalnız kalmış biri olarak senin neler hissetiğini anlıyorum.Zamanında aramadım mı sanıyorsun?Çok aradım vee buldum.:)
    Önceleri uçsuz bucaksız denizin ortasında kalan bir kaptan gibiydim.Bir rotası olmayan gücü tükenmiş ve son umudum beni terketmek üzere bir başına kaderime razı gelmiştim.Bunun nedeni?Neden kaptan örneğini verdim,sanıyorsun? Çünkü sevgili ararken rotasız bir kaptan gibiyiz.Ne aradığımızın farkında değiliz.Bir de daha iyisi olsun biraz daha iyisi olsa,böyler gider.Bunu da sana değil diğer okuyucularına diyorum.Son olarak her zaman aşk size illa göz kırpıyordur.Önemli olan onu görmek, peşinden var gücünle koşmak ve ona gerçekten aşık olduğunuzu göstermektir.
    Aşk çok güzel bir duygudur.Gerçekten çok harika bir şeydir.Karşılıklı olunca tadından yenmez :)
    Ayrıca ne kadar olumsuz duygularla kendimizi meşkul edersek o kadar olumsuzluklar peşimizi bırakmaz.Yapılan araştımalar tabi ki ingiliz bilim adamları hacı bunların yapacak başka işi gücü yok mu?(Bir de amerika,almanya...)
    Araştırmanın kimlerle hangi üniversitede yapıldığı veya hangi psikiyatristler tarafından yapıldığını uzun uzun yazmaya gerek yok.
    Araştırma göre insan kendini nasıl hissederse kendi fizik yapısında gözle görülecek kadar gelişme oluyor.Harbiden oluyor.Vayy be.
    O yüzden hala karamsarlık içinde kaybolmayı bir yana bırakın (tabi bu da elinizde olan bir şey değil. Doğru çevreden kaynaklanan olumsuzluklar istemesekte bizi etkiliyor. Tabi biz ne yapıyoruz?Daha olumlu uyarıcıları olan ortamlara giriyoruz.Organizma olumlu uyarıcılarla karşılaşınca kendinde olumlu etkiler ve çevreye olumlu tepkiler veriyor.
    Anlamışsınızdır pek mesleki terimleri kullanmamaya çalışıyorum.
    Bu da düzgün yazı yazma mı bir engel teşkil ediyor olabilir mi?.Emin olmak gerekir harbidende oluyor mu?Hadi bizde yabancılar gibi araştırma yapalım.Nerede şu denekler?:)

    YanıtlaSil